×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 575

Κανείς συμβιβασμός καμιά ανοχή στον αυταρχισμό και την καταστολή των αγώνων.
 
Το ΠΑΜΕ καλεί Συνδικάτα, λαϊκές επιτροπές, μαζικούς φορείς, να συμμετέχουν μαζικά την Τετάρτη 9 Ιούλη, στις 7 μ.μ. με προσυγκέντρωση στην πλ. Κλαυθμώνος, στο συλλαλητήριο στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ,  ενάντια στο νομοσχέδιο της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ για την «μικρή ΔΕΗ», με το οποίο συνεχίζει την απελευθέρωση της ενέργειας και  παραχωρεί στα μονοπώλια  την ηλεκτρική ενέργεια.
 
Η κυβέρνηση πρέπει να πάρει απάντηση από όλα τα λαϊκά στρώματα που υποφέρουν, γιατί η ιδιωτικοποίηση της ενέργειας αφορά όλο τον ελληνικό λαό. Ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι πρέπει να δώσουν απάντηση στο δόγμα "νόμος και τάξη" της κυβέρνησης που δε διστάζει για ακόμα μία φορά να τρομοκρατήσει με το μέτρο της επιστράτευσης των απεργών προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των μονοπωλίων. Αυτό κάνει σήμερα με τους απεργούς της ΔΕΗ, χθες με τους ναυτεργάτες και τους εργαζόμενους στο μετρό, αύριο σε κάθε εργαζόμενο που θα υπερασπίζεται τα δικαιώματά του απέναντι στην αντεργατική λαίλαπα.
 
Κανείς συμβιβασμός καμιά ανοχή στον αυταρχισμό και την καταστολή των αγώνων.
Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτρης Γάκης, συνοδευόμενος από τοπικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ της Νότιας Ρόδου, με την ευκαιρία της προγραμματισμένης γιορτής του πολιτιστικού συλλόγου «Ο Λεσπέρης» επισκέφτηκε το χωριό της Λαχανιάς το Σάββατο 05-07-14.
 
Στον χαιρετισμό του ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ συνεχάρη τον πολιτιστικό σύλλογο τονίζοντας ότι το όνομα του συλλόγου «Λεσπέρης»  που σημαίνει Γεωργός μας θυμίζει όλους τις ρίζες μας και ταυτόχρονα επικαιροποιεί την αναγκαιότητα ενίσχυσης του πρωτογενή  τομέα ο οποίος και θα μπορέσει να συμβάλει στην αναστροφή της ελληνικής οικονομίας και το ξεκίνημα της αναπτυξιακής πορείας της πατρίδας μας.
 
Επιπλέον ο Δημήτρης Γάκης συνομίλησε με τους πολίτες και αφουγκράστηκε τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους. Πρωταγωνιστικό ρόλο στις συζητήσεις είχαν τα κεντρικά θέματα με την «μικρή» ΔΕΗ και το επικείμενο νομοσχέδιο αλλαγής της χρήσης αιγιαλών, όπως και το τοπικό θέμα με τα προβλήματα του ΠΠΙ Γενναδίου, με την πάγια υποστελέχωση σε προσωπικό και την έλλειψη σταθμού ασθενοφόρου σε αυτό.
 
Ο Βουλευτής ανέφερε στους συμπολίτες για τις τελευταίες εξελίξεις για τα επίμαχα θέματα, ενώ προέβαλλε την αμέριστη συμπαράστασή του στα προβλήματα του ΠΠΙ Γενναδίου, και ενημέρωσε τους κατοίκους της περιοχής για τις προσπάθειες που καταβάλλει με τις παρεμβάσεις του ειδικά σε επίπεδο κοινοβουλευτικού ελέγχου για τα εν λόγω ζητήματα. Τόνισε πως παρακολουθεί στενά τα θέματα της περιοχής και πως είναι σύμμαχός τους στην προσπάθεια λύσης των δίκαιων αιτημάτων τους.
 
Το ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Σωματείο μας καταγγέλλει την απόφαση της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για την  επιστράτευση των εργαζομένων απεργών της ΔΕΗ.

Για μια ακόμα φορά οι επιταγές του μεγάλου κεφαλαίου νομιμοποιούνται από τις εκάστοτε κυβερνήσεις τους με όποιο μέσο κι αν χρειαστεί. Ο αυταρχισμός τους απέναντι στους αγώνες που αναπτύσσουν οι εργαζόμενοι δεν έχει όρια. Μπροστά σε αυτόν δεν λείπει και ο κοινωνικός αυτοματισμός που προσπαθούν κάθε φορά να στήνουν για να καταφέρνουν να μας συκοφαντούν και να μας κρατάνε διασπασμένους.
Το νομοσχέδιο για την  «μικρή ΔΕΗ» είναι υλοποίηση των αποφάσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την απελευθέρωση της αγοράς στην ενέργεια  που υπερψήφισαν και στη χώρα μας οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

Αυτό είναι άλλη μια αρνητική εξέλιξη που μόνο βάρη μπορεί να προσθέσει στην εξαθλίωση που βιώνει σήμερα η λαϊκή οικογένεια, με το πετσόκομμα των δικαιωμάτων και των παροχών σε κοινωνικά αγαθά, αλλά και τις συνεχόμενες αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ. Είναι ψέμα ότι με την απελευθέρωση και τον ανταγωνισμό, των μεγαλοκαρχαριών του κλάδου, τα τιμολόγια θα πέσουν.
Χρειάζεται κοινός αγώνας για να διαφυλάξουμε αλλά και να διεκδικήσουμε πίσω όλα όσα μας ανήκουν. Γιατί εμείς παράγουμε τον πλούτο και αυτοί (μονοπώλια, κυβερνήσεις, Ε.Ε) μας τον κλέβουν.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους:
Να καταδικάσουν την επιστράτευση των εργαζομένων της ΔΕΗ.
Να πάρουν μέρος ενεργά στον αγώνα για την απόσυρση του νόμου για την « μικρή ΔΕΗ ».
Να απαιτήσουν την κατάργηση όλων των νόμων που ψηφίστηκαν διαχρονικά και απελευθερώνουν την αγορά της Ενέργειας.
«ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΗ. ΟΤΙ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΤΥΠΗΘΟΥΝ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ»

Ο Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ, έκανε την εξής δήλωση:
«Ας αποφασίσουν επιτέλους να πουν την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Η ΔΕΗ δεν πωλείται για εθνικό συμφέρον αφού οι εισπράξεις, με εντολή της τρόικας, θα δοθούν στους δανειστές και τα ελληνικά νοικοκυριά θα χτυπηθούν από τις νέες αυξήσεις που θα επιβάλουν τα καινούργια αφεντικά της ηλεκτροδότησης, σε συμπαιγνία με την υποτιθέμενη ανεξάρτητη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας».
«ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΔΕΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙΣ. ΜΑΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ»
 
Ο Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ, σχετικά με τις εξελίξεις στη ΔΕΗ και τις καταγραφές δηλώσεων που υπάρχουν στα δημοσιογραφικά αρχεία, έκανε το εξής σχόλιο:
 
«Στο πρόσφατο παρελθόν οι συγκυβερνώντες σήμερα, διαφωνούσαν με την πώληση της ΔΕΗ και καταδίκαζαν τις «λογικές» των επιστρατεύσεων, ενώ τώρα, δείχνοντας νομιμοφροσύνη στις εντολές της τρόικας και των δανειστών, αλλάζουν προσωπείο προσπαθώντας μάταια να πείσουν με τον δημόσιο λόγο βουλευτών και στελεχών τους, ότι το αντεθνικό εγχείρημα της «μικρής» ΔΕΗ και μάλιστα με φύλλα πορείας, θα έχει όφελος για τα δημοσιονομικά, τα νοικοκυριά και τις ελληνικές επιχειρήσεις».

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot