Στη σύλληψη ενός 38χρονου ημεδαπού, προέβησαν μεσημβρινές ώρες χθες, τα στελέχη της Περιφερειακής Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών και του γραφείου Ασφάλειας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ρόδου, με τη συνοδεία αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

“ΓΚΟΡΝΤΟΝ”.Συγκεκριμένα, κατόπιν διακριτικής επιτήρησης, εντοπίστηκε σε κατάστημα ταχυμεταφορών ύποπτο δέμα, το οποίο παρέλαβε ο 38χρονος. Μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, διαπιστώθηκε ότι εντός του δέματος υπήρχαν ενενήντα τέσσερις (94) συσκευασίες συσκευασμάτων κάνναβης σε υγρἠ και στερεή μορφή, καθώς και σαράντα εννέα (49) γυάλινα φιαλίδια χωρίς καμία σήμανση, τα οποία πιθανόν περιείχαν έλαιο κάνναβης.
Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή, ενώ κατασχέθηκαν τα ανωτέρω ανευρεθέντα.

 

Πηγή:www.dimokratiki.gr

Με οδοντόκρεμα είχε καλύψει περίπου 11 κιλά καθαρή ηρωίνη ένα ζευγάρι διακινητών, το οποίο συνελήφθη μετά από συντονισμένη επιχείρηση αστυνομικών αστυνομικών της υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής και λιμενικών, στο λιμάνι του Πειραιά.

Πρόκειται για μια 47χρονη Ελληνίδα και ένα 25χρονο από την ΑΛβανία, οι οποία συνελήφθησαν να μεταφέρουν στις αποσκευές τους 21 νάυλον σακούλες διαφόρων μεγεθών όπου μέσα είχαν κρυμμένη ποσότητα καθαρής ηρωίνης, ίση με 11.225 γραμμάρια.

Προκειμένου να παραπλανήσουν τους αστυνομικούς το ζευγάρι είχε ρίξει πάνω από τα ναρκωτικά μεγάλη ποσότητα οδοντόκρεμας.

Πάνω τους οι δύο συλληφθέντες είχαν και το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ.

Οι αστυνομικοί εκτιμουν ότι οι δύο διακινητές είναι μέλη ενός οργανωμένου δικτύου διακίνησης ναρκωτικών κυρίως σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα.

Μάλιστα, σύμφωνα με πηγές της ΕΛ.ΑΣ. τρία από τα μέλη της συμμορίας εκτίουν ποινές κάθειρξης για άλλες παλαιότερες υποθέσεις εμπορίας και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών

Πηγή: ΑΠΕ

Στη σύλληψη ενός 27χρονου αλλοδαπού προέβησαν, μεσημβρινές ώρες της 17ης Ιουνίου, στελέχη της Περιφερειακής Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών (Π.Ο.ΔΙ.Ν.) του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, για παράβαση του νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών.


Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που διενεργήθηκε στον κεντρικό λιμένα Πειραιά, εντός Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου πριν τον απόπλου του με προορισμό τη ν. Κω και μετά από ένδειξη αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ''BRUTUS'', ο 27χρονος βρέθηκε να κατέχει επιμελώς κρυμμένη, εντός εσωρούχου του, μία πλαστική συσκευασία με ποσότητα πιθανόν κοκαΐνης μικτού βάρους εβδομήντα τεσσάρων γραμμαρίων (74gr).


Ακολούθησε νομότυπη έρευνα από στελέχη του Λιμεναρχείου Κω, στην οικία του ανωτέρω, κατά την οποία εντοπίστηκε μια ζυγαριά ακριβείας.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, που διενεργεί την προανάκριση, κατασχέθηκαν τα ανωτέρω ανευρεθέντα προϊόντα.

 
 
 

Την πόρτα της ανακρίτριας Ρόδου θα περάσει σήμερα το πρωί, 38χρονος που συνελήφθη για την παραλαβή τεσσάρων δεμάτων από το εξωτερικό, που περιείχαν φυτικά αποσπάσματα κάνναβης βάρους άνω των δύο κιλών!

Η υπόθεση άρχισε να απασχολεί τις διωκτικές αρχές όταν στις 9 Ιουνίου 2020 υπάλληλοι του Τελωνείου του Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» εκτελώντας διατεταγμένη υπηρεσία, κατά τη διάρκεια ελέγχου σε δέματα που έρχονταν από το εξωτερικό μέσω ταχυδρομείου, με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου σκύλου – ανιχνευτή ναρκωτικών ουσιών, ανακάλυψαν τέσσερα δέματα.

Όπως διαπιστώθηκε, τα δέματα αυτά προέρχονταν από την Ελβετία και είχαν προορισμό την Ελλάδα με στοιχεία παραλήπτη συγκεκριμένη οδό στην πόλη της Ρόδου.

Τα τέσσερα χαρτοκιβώτια, τα οποία κατασχέθηκαν από το Τελωνείο του Αερολιμένα Αθηνών διαπιστώθηκε ότι περιείχαν όλα φυτικά αποσπάσματα κάνναβης, το πρώτο μικτού βάρους 512,9 γραμμαρίων, το δεύτερο 526 γραμμαρίων, το τρίτο 527,6 γραμμαρίων και το τέταρτο 521,9 γραμμαρίων της ίδιας ουσίας. Δηλαδή και τα τέσσερα δέματα είχαν συνολικά φυτικά αποσπάσματα κάνναβης μικτού βάρους 2.097 γραμμαρίων.

Το Τελωνείο Αθηνών με έγγραφό του ζήτησε από το Χημείο του Κράτους την άμεση έκδοση χημικής ανάλυσης των φυτικών αποσπασμάτων, σύμφωνα με την οποία το περιεχόμενο των δεμάτων υπάγεται στο νόμο «περί εξαρτησιογόνων ουσιών».

Στη συνέχεια τα δέματα κατασχέθηκαν από το Τελωνείο Αθηνών, ενώ παράλληλα το Τμήμα εκ των Υστέρων Ελέγχων και Δίωξης Λαθρεμπορίου του Τελωνείου Αερολιμένα Αθηνών προώθησε αίτημα προς την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών για την έγκριση ελεγχόμενης παράδοσης της συγκεκριμένης ποσότητας κάνναβης στον τελικό της παραλήπτη στη Ρόδο.

Το αίτημα έγινε αποδεκτό και έτσι προχθές το πρωί οργανώθηκε επιχείρηση από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Ρόδου οι οποίοι με την αρωγή υπαλλήλων του ταχυδρομείου, προέβησαν στην ελεγχόμενη παράδοση των τεσσάρων δεμάτων. Έτσι περίπου στις 11 το πρωί στις 15 Ιουνίου 2020, όταν ο 38χρονος παρέλαβε και τα τέσσερα χαρτοκιβώτια, συνελήφθη από τους αστυνομικούς που επιτηρούσαν το χώρο.

Ο 38χρονος, προσήχθη συνοδευόμενος από το συνήγορό του κ. Στέλιο Κιουρτζή ενώπιον του αρμόδιου εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου, ασκήθηκε σε βάρος του ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών με τη μορφή της εισαγωγής, αγοράς και κατοχής και παραπέμφθηκε στην ανάκριση.

Ο 38χρονος ζήτησε προθεσμία έως σήμερα το πρωί προκειμένου να προετοιμάσει την απολογία του.

https://www.rodiaki.gr/article/438691/rodos-parelabe-demata-me-narkwtikes-oysies-alla-ton-perimenan-oi-astynomikoi

Αίσθηση και προβληματισμό προκάλεσε η αποκάλυψη πως στο αίμα της 10χρονης Μαρκέλλας εντοπίστηκαν ουσίες από κοκτέιλ ναρκωτικών.

«Από τη στιγμή που έχουν διαρρεύσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με το περιστατικό, πραγματικά ναι οι εξετάσεις έδειξαν ότι υπάρχουν κάποιες ψυχοτρόπες ουσίες στη μικρή. Αυτό που μπορώ να σας πω επίσης είναι ότι είμαστε ακόμα στην αρχή της ανάλυσης και έχουμε ακόμα κάποιες μέρες μπροστά μας για να τη διεκπεραιώσουμε», είπε η κ. η Ελένη Ζαγγελίδου, ιατροδικαστής που συμμετέχει στην επιστημονική ομάδα που εξετάζει τη 10χρονη, μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα.

«Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι γενικότερα οι ουσίες αυτές δεν δίνονται ενέσιμα, σπανίως η μία από της δύο ναι, αλλά σε γενικότερο πλαίσιο δεν δίνονται ενέσιμα. Εδώ το παιδί δεν είχε τέτοια ευρήματα», σημείωσε μεταξύ άλλων η κ. Ζαγγελίδου.

Οσο περνάνε οι μέρες τόσο περισσότερο περιπλέκεται η υπόθεση της δεκάχρονης Μαρκέλλας από τη Θεσσαλονίκη. Αύριο συμπληρώνεται εβδομάδα από την εξαφάνιση-αρπαγή της και ενώ το παιδί έχει βρεθεί από το περασμένο Σάββατο, η ΕΛ.ΑΣ. δεν έχει διαλευκάνει πλήρως την υπόθεση καθώς παραμένουν αναπάντητα πολλά ερωτήματα. Το κορίτσι εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο «Ιπποκράτειο», ενώ συνεχείς είναι οι συναντήσεις του με παιδοψυχολόγους.

Χθες, έγιναν γνωστά τα πρώτα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκε. Στον οργανισμό της εντοπίστηκαν δύο ψυχότροπες ουσίες που ανήκουν στην κατηγορία των ναρκωτικών, αλλά περισσότερα στοιχεία θα γίνουν γνωστά με την ολοκλήρωση των εξετάσεων, τα αποτελέσματα των οποίων αναμένονται τις επόμενες ημέρες.

Σύμφωνα με πηγές των διωκτικών και δικαστικών αρχών, η χορήγηση των ουσιών στη μικρή μαθήτρια έγινε «σχετικά πρόσφατα», χωρίς όμως να προσδιορίζεται επακριβώς ο χρόνος. Πιθανότατα η λήψη ναρκωτικών φαρμάκων να ευθύνεται και για την εικόνα σύγχυσης που παρουσίασε το κορίτσι αμέσως μετά τον εντοπισμό της και κατά τις πρώτες συνομιλίες με τους παιδοψυχολόγους και αστυνομικούς.

Φυσικά, η ολοκλήρωση των τοξικολογικών εξετάσεων θα αποκαλύψει αν οι ουσίες χορηγούνταν στο κορίτσι πριν το συμβάν της περασμένης Πέμπτης ή αν της τα έδωσε κάποιος κατά τη διάρκεια των 44 ωρών που αναζητούταν.

Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκονται οι αστυνομικές έρευνες για τον εντοπισμό της γυναίκας που φέρεται να άρπαξε τη δεκάχρονη και που -σύμφωνα με όσα προκύπτουν από αστυνομικές πηγές- προέρχεται από το περιβάλλον της οικογένειάς της.

Παράλληλα, ξεκίνησε η έρευνα της Εισαγγελίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης στον οικογενειακό και κοινωνικό περίγυρο της μικρής μαθήτριας, ώστε να εκτιμηθούν οι μελλοντικές συνθήκες διαβίωσής της. Χθες, στην Εισαγγελέα Ανηλίκων, από την οποία ζήτησε και έλαβε ακρόαση, βρέθηκε συνοδεία της δικηγόρου του ο αδελφός της Μαρκέλλας. Δήλωσε πως προτίθεται να αναλάβει την επιμέλειά της σε περίπτωση που το οικογενειακό περιβάλλον της μικρής κριθεί ακατάλληλο.

Σε δηλώσεις της μετά την ακρόαση η συνήγορός του Ανθούλα Ανάσογλου ανέφερε πως θεωρεί ότι είναι θέμα ωρών ή ημερών να δοθούν απαντήσεις στην υπόθεση εξαφάνισης της μικρής, ενώ επισήμανε πως προέχει από εδώ και στο εξής να είναι καλά το παιδί. «Είχαμε μια ακρόαση από την εισαγγελέα Ανηλίκων και μάλιστα είχαμε μια μεγάλη συζήτηση. Είναι απόφαση του αδελφού και της υπόλοιπης οικογένειας που εκπροσωπώ οι δηλώσεις να γίνονται από μένα επειδή πρόκειται για ένα πολύ ευαίσθητο θέμα. Είναι ένα ανήλικο κοριτσάκι και όλα πρέπει να βρίσκονται σε μυστικότητα μέχρι να τελειώσει η διαδικασία, από την προανάκριση μέχρι και την ανάθεση της επιμέλειας αν τυχόν κριθεί ακατάλληλο το περιβάλλον της οικογένειας. Από εκεί και πέρα, προετοιμάζουμε μια έρευνα, εξετάζεται το περιβάλλον, προτάσσουμε πάνω από όλα το σπίτι στο οποίο ζούσε τους τελευταίους μήνες η μικρή, το οποίο είναι το σπίτι της γιαγιάς, και ζητήσαμε και άδεια να την επισκεφθούμε στο νοσοκομείο όταν οι συνθήκες ωριμάσουν», σημείωσε, τονίζοντας πως το σημαντικότερο όλων είναι η ηρεμία του παιδιού.

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot