Ξεκινά σήμερα Τετάρτη στις 8.00 το βράδυ από το λιμάνι του Πειραιά το "ΚΡΗΤΗ 1” στο πρώτο του δρομολόγιο Κάλυμνος-Κως-Ρόδος.
Το πλοίο αναμένεται να καταπλεύσει στον εξωτερικό μόλο της Καλύμννου αύριο Πέμπτη στις 7.00 το πρωί.
Το εν λόγω πλοίο θα εκτελεί τρια δρομολόγια εβδομαδιαίως(Αναχώρηση από Πειραιά: Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή) στις 8.00 το βράδυ με προορισμούς τα λιμάνια Καλύμνου, Κω & Ρόδου εως τις 5 Σεπτεμβρίου 2016.
Μετά από αυτήν την εξέλιξη και σε συνδυασμό με τα υφιστάμενα δρομολόγια του πλοίου BLUE STAR Paros η Κάλυμνος το επόμενο δίμηνο θα έχει σύνδεση με Πειραιά 6 φορές την εβδομάδα.
Αναφορικά με τα χαρακτηριστικά του πλοίου να σημειώσουμε ότι πρόκειται για πλοίο 37 ετώντης ΑΝΕΚ .
Έχει μήκος 191,80 μ πλάτος 29,40 μ έτος κατασκευής 1979, επιβάτες 1.494, ΙΧ 468 ΙΧ-ΦΟΡΤΗΓΑ650, Βύθισμα. : 5,5 μέτρα. Το πλοίο είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 15 μέτρα και σε πλάτος κατά 3,40 μ. από τα BLUE STAR 1 και 2.
Το πλοίο θα προσδένει στον εξωτερικό μόλο, ενώ όπως δήλωσε ο Δήμαρχος το έργο εκβάθυνσης θα ξεκινήσεις μετά τις 5 Σεπτεμβρίου 2016, ώστε να μην γίνονται εργασίες κατά το δίμηνο Ιουλίου -Σεπτεμβρίου.
kalymnos-news.gr
Τρίτη Σεζόν «ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΛΕΜΕ…» Η καυστική κωμωδία των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου ταξιδεύει στην Ελλάδα.
«ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΛΕΜΕ»
(ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΗΓΑΣ – ΜΠΕΣΥ ΜΑΛΦΑ – ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗΣ)
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ : ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΚΑΣΤΡΟ ΚΩ <<ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΑ 2016>>
Μετά από την περσινή καλοκαιρινή και τη φετινή χειμερινή της επιτυχία, η παράσταση «Χωρίζουμε Λέμε…» έχοντας ολοκληρώσει τις πρώτες 400 παραστάσεις της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, συνεχίζει ακάθεκτη το ταξίδι της, για τρίτη σεζόν με απώτερο στόχο όχι το διαζύγιο, αλλά το γέλιο…
Το ¨Χωρίζουμε Λέμε…¨ είναι μια κωμωδία που με αφορμή ένα διαζύγιο ρίχνει μια διεισδυτική, γεμάτη χιούμορ, ματιά σε όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας… Εκλογές, κόμματα, οικονομία, ξανά εκλογές, social media, χλιδάτο παρελθόν, άγνωστο μέλλον… Ένα ζευγάρι – με πολλά μαζεμένα ο ένας για τον άλλον – απευθύνεται σε έναν δικηγόρο για το διαζύγιο του. Ο δικηγόρος όμως καταλήγει να είναι κάτι παραπάνω από δικηγόρος. Και το ζευγάρι καταλήγει να φεύγει αλλιώς απ’ ότι σχεδίαζε… Πρόκειται για μια παράσταση έκπληξη που ¨φλερτάρει ¨ με την επιθεώρηση, υπό την έννοια ότι σχολιάζει όλες τις πτυχές της σύγχρονης πραγματικότητας. Η κωμωδία πρόταση των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου δεν εγγυάται το «Χωρίζουμε», αλλά το «τα Λέμε…»
Πρωταγωνιστούν: Μπέσυ Μάλφα, Αλέξανδρος Ρήγας, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :
• ΔΙΣΚΟΠΩΛΕΙΑ: TI AMO MUSIC STORE – ΥΨΗΛΑΝΤΟΥ 4, 22420.23815
• : ΗΧΟΠΟΛΙΣ – ΜΕΡΟΠΙΔΟΣ 3, 22420.30404
• RAINTICKET :6946126051
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ 12 Euro
ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 15 Euro
ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ – ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ 12 Euro ΑΜΕΑ ΔΩΡΕΑΝ
Συμμετέχουν – μέσω video – ως μάρτυρες στην υπογραφή του διαζυγίου με ιδιαίτερο τρόπο και κατ’ αλφαβητική σειρά:Βασιλική Ανδρίτσου, Κώστας Αποστολάκης, Χρυσούλα Διαβάτη, Κώστας Δόξας, Γιάννης Ζουγανέλης, Ελένη Καστάνη, Βλαδίμηρος Κυριακίδης, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Νίκος Μουτσινάς, Άννα Παναγιωτοπούλου, Τζέσυ Παπουτσή, Σπύρος Πούλης, Ρένος Χαραλαμπίδης
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Λία Ασβεστά
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου

Η παράταξή μας έχει τη δική της ανεξάρτητη πολιτική πορεία, δεν άγεται και φέρεται από επικοινωνιακά τερτίπια και δεν επηρεάζεται από ανόητους τακτικισμούς. Έχει την συλλογική ευθύνη της πολιτικής μας στάσης την οποία δοκιμάζει και κρίνει ο Κωακός λαός.
Το τί θα κάνουμε και πότε θα το κάνουμε είναι δική μας υπόθεση. Εσείς απλά θα περιμένετε ενημέρωση από την εκάστοτε αρμόδια υπηρεσία… (Υπουργείο Εσωτερικών, Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, Εισαγγελέας, Οικονομικός Εισαγγελέας…κλπ).
Σας προκαλούμε δε να πάτε σήμερα στον εισαγγελέα και σας συμβουλεύουμε να μην πάτε μόνος σας. Καλό και πρέπον θα ήταν να σας συνοδεύσει οπωσδήποτε η κα Πη, αν ευκαιρεί ο κος Χατζηκαλύμνιος και βεβαίως ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κος Μανούσης αν δεν είναι απασχολημένος με το Δήμο Παλλήνης…
Σε μια συνέντευξη πανικού, που δεν είχατε τίποτα να πείτε, παραδεχτήκατε με απόλυτη φυσικότητα, πλήρως εναρμονισμένη με την ηθική σας ότι ο διαγωνισμός έγινε μαθές «νόμιμα» δημοσιεύθηκε στη Ροδιακή που κυκλοφορεί στο Νέο Κόσμο για να τον πάρει το μεζεδοπωλείο που μας προξένεψε... ο κος Μανούσης.
Ε.... σιγά το σκάνδαλο!!!
Που να μάθουν οι πολίτες τι γίνεται με τον XYTA… και όχι μόνο!!!
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΡΑΜΑ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΩ
Ο Παύλος Γιαννακόπουλος βραβεύτηκε από τους οργανωμένους οπαδούς του Παναθηναϊκού στην Κω
Την ευκαιρία να τιμήσουν με τον δικό τους τρόπο τον Παύλο Γιαννακόπουλο είχαν οι «αιώνια πιστοί» του «πράσινου» συνδέσμου από την Κω.
Οι οπαδοί του ΠΑΟ εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός ότι ο διαχρονικός διοικητικός ηγέτης του «τριφυλλιού» βρέθηκε στο νησί τους και τον βράβευσαν.
Συγκεκριμένα του πρόσφεραν μια τιμητική πλακέτα για την προσφορά του στον Σύλλογο, ένα κασκόλ του συνδέσμου και μια ανθοδέσμη.
Κατόπιν συνέφαγαν όλοι μαζί στο ίδιο τραπέζι συζητώντας για τα δρώμενα στον Παναθηναϊκό Αθλητικό Όμιλο.
Οι «πράσινοι» φίλαθλοι δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους λέγοντας του ότι είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας της χώρας και εκείνος από την πλευρά του, τους είπε ότι ο Παναθηναϊκός δεν θα υπήρχε χωρίς τους οπαδούς του.