Το "ΕΠΕΙΓΟΝ" έχει πάρει φόρα και δεν σταματά... από party σε party και ξανά μανά...!
Μετά από το δεύτερο φοιτητικό party της Τετάρτης με τον Σταμάτη Σιδέρη η επόμενη πτήση είναι της Παρασκευής και αυτή με τον Νίκο Σουλιώτη.
Οι Ελληνικές και Ξένες μουσικές επιλογές του Νίκου είναι κάτι που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμα της Παρασκευής και να μην χάσεις...!
Εσύ; μην μου πεις πως θα κάτσεις μέσα....;;;
Αρκετές ειδήσεις έβγαλε η σημερινή συνέντευξη που παραχώρησε στο Πρώτο 91.5 ο τοπικός σύμβουλος Ασφενδιού Μιχάλης Γιωργαλλής.
Ο πρώην πρόεδρος ως μέλος της επιτροπής πολιτών Λινοποτίου δήλωσε ότι μέλη θα μεταβούν στην Λέρο προκειμένου να συναντηθούν με τον Δήμαρχο Μιχάλη Κόλια, δημοτικούς συμβούλους και πολίτες. Σκοπός του ταξιδιού είναι η συνεργασία μεταξύ των δύο νησιών μετά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την εξέγερση μεταναστών στο Χοτ Σποτ Λέρου.
Ο κύριος Γιωργαλλής εξέφρασε την συμπαράστασή του στους νησιώτες και επανέλαβε την πρόταση του να εκκενωθούν άμεσα τα Χοτ Σποτ στα νησιά και να μεταφερθούν πρόσφυγες και μετανάστες στην Στερεά Ελλάδα.
Ήδη μέλη της επιτροπής έχουν συνομιλήσει τηλεφωνικά με δημοτικούς συμβούλους της Λέρου προκειμένου να κανονιστούν οι λεπτομέρειες της συνάντησης που είναι προγραμματισμένη για τις επόμενες ημέρες. Ο σύμβουλος τόνισε την ανάγκη συνεργασίας όλων των νησιών που φιλοξενούν τέτοιες δομές προκειμένου να μην υποστούν περαιτέρω ζημιές οι τοπικές οικονομίες που είναι συνδεδεμένες κυρίως με τον τουρισμό.
Σε ότι αφορά το κέντρο φιλοξενίας της Κω ο Μιχάλης Γιωργαλλής χτύπησε καμπανάκι καθώς υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το αποχετευτικό και λήμματα με κίνδυνο ασθενειών και μολύνσεων.
Σε ότι αφορά την επιτροπή, τα μέλη καθημερινά αυξάνονται αντί να μειώνονται σύμφωνα με τον τέως πρόεδρο και υπάρχουν σκέψεις να δημιουργηθεί σωματείο προκειμένου να κατοχυρωθεί η προσπάθεια και να υπάρχει μία νομική κάλυψη. Ξεκαθάρισε δε ότι όλοι οι πολίτες θα πρέπει να περιθάλπουν τους πρόσφυγες όμως, άμεσα να μεταφέρονται στην ηπειρωτική Ελλάδα καθώς όπως φαίνεται, δημιουργούνται σοβαρότατα ζητήματα στις μικρές νησιωτικές κοινωνίες.
Για την kosvoice ρεπορτάζ Σ.Λαδικού
Στο πλαίσιο των ΘΕΡΙΝΩΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΩΝ 2016 ο πολιτιστικός σύλλογος Καρδάμαινας ‘’Η ΑΡΓΩ’’ και ο ΔΟΠΑΒΣ Κω διοργανώνουν ‘’Λαική-Ρεμπέτικη βραδιά’’ την Κυριακή 17 Ιουλίου στο Θεατράκι Καρδάμαινας στις 9 το βράδυ με είσοδο ελεύθερη για το κοινό.
Η ηχοφωτιστική κάλυψη είναι μια ευγενική χορηγία από το: ΗΧΟΤΡΟΠΙΟ
Μανόλης Δραμουντανής
Συστήματα Ήχου Εικόνας
Ηχητικές Καλύψεις .
Γραφείο Ενημέρωσης
Δ.Ο.Π.Α.Β.Σ. ΚΩ
