Η αγαπημένη Κώα Κωνσταντίνα Καϊσερλη στο νέο Video Clip της Αμαρυλλίς είναι κάτι που θα ακούσεις και θα δεις σήμερα.
Εδώ και χρόνια η Κωνσταντίνα έχει αφήσει το νησί μας και ασχολείται με το modeling, αλλά συμμετέχοντας και σε διάφορα video clip. Η τελευταία της εμφάνιση είναι στο νέο τραγούδι της Αμαρυλλίς με τίτλο "Αυτό να μείνει μεταξύ μας".
Η Αμαρυλλίς επιστρέφει δημιουργώντας μια ιστορία διαφορετική από όλες τις άλλες.... κι όμως τόσο συνηθισμένη!!! Το θεαματικό action movie που ξεκίνησε με το video clip "Καμιά δεν Θα ναι σαν εμένα"... γίνεται sequel στο νέο video clip "Αυτό να μείνει μεταξύ μας" και η ατμόσφαιρα αποκτάει μυστήριο, αγωνία, κοσμοπολίτικο αέρα και αισθησιασμό.
Συμπρωταγωνιστής και σκηνοθέτης εξακολουθεί να είναι ο Γιάννης Παπαδάκος.
Η Αμαρυλλίς όμως αυτή τη φορά ως γνήσια, μοιραία πρωταγωνίστρια κατασκοπικού φιλμ οδηγεί την υπόθεση στην ερωτική ανατροπή. Γιατί άλλωστε όλα τα πάθη, οι πόθοι, οι ζήλιες και χωρισμοί δεν είναι παρά ύμνοι στον έρωτα, έξω από κάθε στερεότυπο!!
Η Κωνσταντίνα όπου θα δείτε και στο video clip υποδύεται τον paparazzi και φωτογραφίζει κάθε στιγμή και λεπτό από την προσωπική ζωή της Αμαρυλλίς.
Μετά από την μεγάλη εμφάνιση του "Max the Sax" (δείτε φωτό και βίντεο εδώ) σειρά έχουν οι "Otherview" που κάνουν τον "γύρο του κόσμου" για μια και μόνο εμφάνιση.
Oι OtherView είναι ένα ελληνικό pop dance συγκρότημα που αποτελείται από τον Βασίλη Κουμεντάκο, τον Δημήτρη Ίσαρη και την Έλενα Τσαγκρινού.
Τα party του "ΜΥΛΟΥ" έχουν πάρει φωτιά με γνωστούς μουσικούς παραγωγούς αλλά και τραγουδιστές που δεν μπορούν να αφήσουν κανέναν παραπονεμένο.
Το warm up θα κάνει όπως πάντα ο Dj Rabbit όπως κάθε φορά αφού ξέρει να κάνει ένα δυνατό ξεκίνημα και ένα πολύ καλό κλείσιμο σε κάθε βραδιά!
Εσύ; Θέλεις να περάσεις "ξανά" ένα μοναδικό βράδυ;
22-23 Ιουλίου 1944: Δυο λέξεις στην μνήμη των Εβραίων συμπατριωτών μας,
θυμάτων της ναζιστικής λογικής.
Μετά τη συνθηκολόγηση των Ιταλών, το 1943, και την κατάληψη των νησιών της Δωδεκανήσου από τους Γερμανούς, τα μέλη της Κοινότητας της Κω συνελήφθησαν και όλη η περιουσία τους κατασχέθηκε.
Στις 22 Ιουλίου 1944 οι Εβραίοι της Κω και της Ρόδου στοιβάχτηκαν σε τρία φορτηγά πλοία, με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά. Μετά την άφιξη τους στον Πειραιά επιβιβάστηκαν σε τρένα με προορισμό το Άουσβιτς. Στη διάρκεια του Ολοκαυτώματος χάθηκαν όλα τα μέλη της Εβραϊκής Κοινότητας της Κω. Μόνον ένα άτομο επέζησε του Ολοκαυτώματος και επέστρεψε στο νησί. Σήμερα, στο νησί υπάρχει η Συναγωγή, (η Χάβρα όπως την λέμε, που έχει περιέλθει στον Δήμο και χρησιμοποιείται ως χώρος πολιτιστικών δραστηριοτήτων) και το Νεκροταφείο στον δρόμο προς το Πλατάνι-Κερμετέ για να θυμίζουν την παρουσία τους (ή την απουσία τους).
Η μικρή εβραϊκή κοινότητα της Ρόδου κάθε χρόνο κάνει επετειακές εκδηλώσεις τιμής και μνήμης στους Ροδίους και Κώους Μάρτυρες του εβραϊκού διωγμού τους του 1944 στις οποίες κατά πάγια διαδικασία καλούν και τον Δήμο μας.
Αδυνατεί όμως να φροντίσει τα 2 Κωακά εβραϊκά μνημεία. Στον Δήμο μας όμως σαν τον ύψιστο τοπικό συλλογικό θεσμό απομένει η ευθύνη της διαφύλαξης τους.
Με αφορμή την επέτειο των 72 χρόνων:
ΤΟΥΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ !
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ
ΠΟΤΕ ΠΟΛΕΜΟΙ ΚΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ!
ΕΙΡΗΝΗ στον κόσμο και ΣΕΒΑΣΜΟΣ στα ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ !
ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΩ
Ν. Μυλωνάς
Η ομάδα του πολιτιστικού προγράμματος "Μαθητές ξεναγούν στο Ρωμαϊκό Ωδείο της Κω" του 2ου Γυμνασίου Κω, σε συνεργασία με το σωματείο ΔΙΑΖΩΜΑ, ολοκλήρωσε τον κύκλο των εργασιών της, το Σάββατο 18 Ιουνίου 2016, παρουσιάζοντας τη συνολική δράση της στην τοπική κοινωνία, στα πλαίσια του 1ου Μαθητικού Φεστιβάλ Θεάτρου και Μουσικής Δήμου Κω.
Η ομάδα μαθητών και μαθητριών του ανωτέρω προγράμματος, από τις αρχές Οκτωβρίου 2015, με υπεύθυνες τις φιλολόγους Μαρία Κάκιαλου και Μαρίνα Μπέττα, άρχισε να συγκεντρώνει υλικό για την μελέτη του Ρωμαϊκού Ωδείου Κω. Οι συναντήσεις της ομάδας γίνονταν κάθε Κυριακή και κατά προτίμηση στον χώρο του Ρωμαϊκού Ωδείου Κω.
Οι μαθητές/τριες-ξεναγοί της ομάδας, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, ανέλαβαν να μελετήσουν και να παρουσιάσουν ο/η καθένας/μία ξεχωριστά τα μέρη του Ρωμαϊκού Ωδείου, για παράδειγμα άλλος το διάζωμα, άλλος το κοίλον, άλλος την ορχήστρα κ.ο.κ. Κάθε μαθητής/τρια ανέλαβε, δηλαδή, να ξεναγήσει το κοινό (μαθητικό και τοπική κοινωνία) σε ένα συγκεκριμένο σημείο του μνημείου. Δύο μαθητές εγκαινίασαν την ξενάγηση με θεατρικό τρόπο και διανθισμένη με χιούμορ, υποδυόμενοι τους φίλους οι οποίοι συναντιούνται στο νησί και ο ένας, ο ντόπιος, ξεναγεί τον άλλον, τον ξένο.
Με αυτό τον τρόπο δίνονταν στο κοινό, εξαρχής, αρκετές γενικές και κατατοπιστικές πληροφορίες για το Ρωμαικό Ωδείο (θέση, προσανατολισμός, χρήση, ανασκαφή, χρονολόγηση κλπ). Επίσης αποφασίστηκε να παρουσιαστούν, στην τελική εκδήλωση, επιλεγμένες σκηνές από την τραγωδία «Ελένη» του Ευριπίδη, την οποία τα παιδιά διδάσκονται από μετάφραση στο σχολείο. Υλοποιήθηκε επιπλέον και η επιθυμία της ομάδας να ερμηνεύσει το Γ΄ στάσιμο της Αντιγόνης «Έρως ανίκατε μάχαν...» από το πρωτότυπο, σε κυκλικό σχηματισμό και με τη συνοδεία φλάουτου. Όσο το πρόγραμμα εξελισσόταν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, προστέθηκαν δύο τραγούδια από τη χορωδία και μια μονωδία, από τους μύθους μιας γυναίκας του Μάνου Χατζιδάκι «Η θυσία της Αντιγόνης», τα οποία το εμπλούτισαν και μουσικά.
Ανάμεσα στην ξενάγηση και στις θεατρικές σκηνές προστέθηκαν επιλεγμένα σύντομα μουσικά θέματα. Στόχος της ομάδας ήταν να δοθεί στο κοινό, ει δυνατόν, μια εικόνα των πολλαπλών λειτουργιών που συντελούνταν στα ρωμαϊκά ωδεία την εποχή της ακμής τους. Η εκδήλωση έκλεισε με δεκάλεπτο βίντεο το οποίο περιλάμβανε φωτογραφίες από το μνημείο και τη δράση των παιδιών της ομάδας, στο χώρο του Ρωμαικού Ωδείου Κω, καθόλη τη διάρκεια του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος. Στο τέλος της εκδήλωσης η μία εκ των υπευθύνων, η κ. Μαρίνα Μπέττα, διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου Κω, έκλεισε τον κύκλο του προγράμματος, δίνοντας με μια μικρή ομιλία περισσότερες σημαντικές πληροφορίες για το Ρωμαϊκού Ωδείου, καθώς και για το πρόγραμμα που εκπονήθηκε από την πολιτιστική ομάδα του σχολείου σε συνεργασία με το Διάζωμα.

Εικ. 1:

Εικ. 2:

Εικ. 3:

Εικ. 4: