Το Σάββατο 30/07/2016 και ώρα 7 μ.μ., στο ξενοδοχείο «Κως», ο Ροταριανός Όμιλος Κω, θα βραβεύσει τους αριστούχους απόφοιτους όλων των Λυκείων του νησιού μας.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό.Εκ του Ροταριανού Ομίλου Κω
Ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων Ο Πρόεδρος
Τσαμπίκος Καματερός Λεωνίδας Κούτσικας
Σιγά σιγά ο Ιούλιος μήνας έρχεται στο τέλος του...! Η καλοκαιρινή μας διάθεση είναι στο ζενίθ και η όμορφη Κως, σε κάθε σημείο της "μυρίζει" Καλοκαίρι!!!
Σήμερα ο Μιχάλης Χατζηθέμελης, επέλεξε να ταξιδέψει στην πανέμορφη Ζια. Ας απολαύσουμε την γραφική Ζιά, με την πανέμορφη θέα και τα λιθόστρωτα μονοπάτια της.
Ένας οικισμός, όπου μπορείς να ψωνίσεις διάφορα αναμνηστικά δώρα και τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα, αλλά να απολαύσεις και το γεύμα σου στα πεντανόστημα εστιατόρια που υπάρχουν και κατά τις απογευματινές ώρες φυσικά δεν πρέπει να χάσεις το ηλιοβασίλεμα...!
Ξεκίνησαν χθες οι γεωτρήσεις για την εκπόνηση της γεωτεχνικής μελέτης για την κατασκευή τοίχου αντιστήριξης στην οδό Βασιλέως Γεωργίου.
Με την συγκεκριμένη μελέτη ,που θα ολοκληρωθεί εντός του Αυγούστου, επιχειρείται να δοθεί λύση σε ένα μεγάλο πρόβλημα που ταλαιπωρεί την πόλη της Κω εδώ και πολλά χρόνια.
Η νέα δημοτική αρχή επέλεξε να δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα, προτάσσοντας την άρτια και επιστημονικά ορθή κατασκευή αυτού του ιδιαίτερα σημαντικού έργου
Η πρόταση που δίνει λύση στο πρόβλημα, περιλαμβάνει τη διατομή του τοίχου καθώς και το βάθος θεμελίωσης προκειμένου να διασφαλιστεί η αντοχή στον κυματισμό ενώ θα υπάρξει αντιστήριξη του τμήματος του πεζοδρόμου που υπέστη βλάβη.
Η Κως κλείνει παλιές πληγές.
Προχωρά μπροστά με έργα
Η συγκεκριμένη μελέτη περιλαμβάνει:
1. Γεωτεχνική έρευνα πεδίου με συνεχή δειγματοληψία εδαφικών δοκιμίων και εκτέλεση δοκιμών μηχανικής αντοχής στο πεδίο, σε συνάρτηση με το βάθος της έρευνας
2. Συσκευασία των δειγμάτων και αποστολή σε εξειδικευμένο Εργαστήριο Γεωτεχνικών Δοκιμών
3. Εκτέλεση Εργαστηριακών Δοκιμών Εδαφομηχανικής
4. Εκπόνηση Γεωτεχνικής Μελέτης Ειδικής Θεμελίωσης με βάση τα αποτελέσματα των στοιχείων δειγματοληψίας, δοκιμών αντοχής πεδίου και εργαστηριακών δοκιμών. Για τον σχεδιασμό του έργου ειδικής θεμελίωσης θα πραγματοποιηθεί εξειδικευμένη Γεωτεχνική Ανάλυση Παραμορφώσεων με την εφαρμογή της Μεθόδου των Πεπερασμένων Στοιχείων (Μ.Π.Σ.).
5. Σύνταξη τριών (3) τευχών Γεωτεχνικής Μελέτης με τα αποτελέσματα των εργασιών πεδίου και εργαστηρίου, καθώς και τα σχήματα και διαγράμματα της εξειδικευμένης Γεωτεχνικής Ανάλυσης. Τα τεύχη θα υποβληθούν σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή (Αρχεία .pdf)

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω
Μετά την προσωρινή δικαστική απόφαση που επιτρέπει στην ΚοινΣεπ Αμβροσία να παραμείνει ανοικτή, το μέλος κυρία Ανθή Μαρίνου παραχώρησε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή του Πρώτο 91.5 .
Με αφορμή λοιπόν τις νομικές εξελίξεις, η κυρία Μαρίνου αρχικά δήλωσε ότι η ίδια αλλά και οι κυρίες που απαρτίζουν την συγκεκριμένη επιχείρηση είναι χαρούμενες που δικαιώθηκαν και βρίσκονται σήμερα στην δουλειά.
Όπως εξήγησε το μέλος της ΚοινΣεπ η δικαιοσύνη απεφάνθη να παραμείνει προσωρινά η Αμβροσία ανοικτή έως τον Νοέμβριο τουλάχιστον που θα εκδικαστεί η υπόθεση. Βέβαια θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση είναι εποχιακή και δεν λειτουργεί κατά τους χειμερινούς μήνες.
Όπως δήλωσε στο Πρώτο 91.5 η κυρία Μαρίνου, από το 2014 που άνοιξε η Αμβροσία έγιναν προσπάθειες επικοινωνίας με τον νέο δήμαρχο Γιώργο Κυρίτση.
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Μιχάλη Χατζηκαλύμνιο όπου εκεί εκφράστηκε η επιθυμία από την συνεταιριστική επιχείρηση να καταβάλλεται ενοίκιο προς τον δήμο και να πληρώνει την υδροδότηση του καταστήματος.
Σε αυτό το σημείο η κυρία Μαρίνου εξήγησε ότι το οίκημα ήταν εγκαταλελειμμένο χωρίς σοβάδες και ανακαινίστηκε από τις κυρίες της επιχείρησης. Σε ερώτηση που τέθηκε για συμμετοχή σε πιθανό μελλοντικό διαγωνισμό το μέλος της ΚοινΣεπ αναρωτήθηκε για ποιο λόγο ο δήμος δεν επιθυμεί τα χρήματα της συγκεκριμένης επιχείρησης και ποια θα ήταν η διαφορά εάν τα λάμβανε από άλλον ένοικο.
Σε ότι αφορά την δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης η συνεντευξιαζόμενη δήλωσε ότι σε περίπτωση που δικαιωθεί ο Δήμος Κω δικαστικά, η Αμβροσία θα σεβαστεί την απόφαση. Θα αποχωρήσει και θα λάβει μέρος στο διαγωνισμό. Για το νερό , από την αρχή της λειτουργίας όπως μας τόνισε το μέλος κατατέθηκαν αιτήσεις για υδρομετρητή. Σύμφωνα όμως πάντα με την ίδια, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ γνωστοποίησε στην επιχείρηση ότι είναι παράνομη η γραμμή. Φέτος, που είναι το 3ο καλοκαίρι λειτουργίας , έγινε διακοπή του νερού. Αμέσως κατατέθηκαν ασφαλιστικά μέτρα από την Αμβροσία όπου δικαιώθηκε η ΔΕΥΑΚ και βγήκαν « όλοι χαμένοι» όπως είπε στο Ράδιο Πρώτο 91.5 η κυρία Μαρίνου.
Σε ερώτηση για το εάν υπήρξε πολιτική παρέμβαση και κάποια επαφή με βουλευτές όπως δημοσίευσε σε χθεσινό δελτίο τύπου ο Δήμος Κω, η εκπρόσωπος της Αμβροσίας δήλωσε ότι υπήρξε τηλεφωνική συνομιλία με τον βουλευτή του τόπου κ. Ηλία Καματερό. Η επικοινωνία υπήρξε μόνο για να εκφραστεί η αγανάκτηση όπως σχολίασε η ίδια καθώς οι γυναίκες της ΚοινΣεπ αισθάνονται αδικία και ήθελαν να εκφράσουν το παράπονό τους.
Κλείνοντας η κα Ανθή Μαρίνου δήλωσε ότι δεν παρανομούν οι γυναίκες της Αμβροσίας, δεν έκλεψαν, προσπαθούν να προσφέρουν κάτι στο Μαρμάρι με κόπο και μεράκι. Οι ίδιες αισθάνονται πολύ καλά διότι δεν έκλεψαν.
Για την Kosvoice ρεπορτάζ Σάντυ Λαδικού
Μετά την μεγάλη απώλεια που υπέστη το χωριό της Αντιμάχειας, να χάσει ένα ακόμα της παιδί, τον αδελφό και φίλο ΔΗΜΗΤΡΗ, Μερακλή όπως οι Αντιμαχείτες ξέρουν, Αθλητή όπως οι πρωταθλητές ξέρουν, Αγωνιστή, όπως οι συνάδελφοι του ξέρουν, αλληλέγγυο όπως του Συλλόγου γνωρίζουν
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου
Σύσσωμο εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένειά του και δη στην Αγαπητή Σέβη Μητέρα, Γιαγιά και συνάδελφο, στις οικογένειες των τέκνων αυτής, για την απώλεια του πατέρα & παππού, ευχόμενο να είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει και η μνήμη του αιώνια. Καλό σου ταξίδι Μητσάρα!!!
Με τιμή
Το Δ. Σ. του Συλλόγου