Τα εργαστήρια δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά της Κω, την θερινή περίοδο, ξαναγύρισαν στο νησί
Ήταν μια δέσμευση της δημοτικής αρχής που έγινε πράξη και αγκαλιάστηκε από γονείς και παιδιά.
Του χρόνου το καλοκαίρι το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης των παιδιών θα επεκταθεί, θα έχει νέα στοιχεία, νέες δραστηριότητες και περισσότερα παιδιά.
Κρατήσαμε για το τέλος το μήνυμα των παιδιών, ένα μήνυμα που αποτυπώθηκε σε μια ζωγραφιά και τα λέει όλα.
Είναι από τις μαγικές στιγμές που μόνο τα παιδιά μπορούν να σου χαρίσουν.
Από τις στιγμές που νιώθεις βαθιά ικανοποίηση για όσα προσφέρεις.
Η ζωγραφιά και το μήνυμα των παιδιών στο τέλος του καλοκαιρινού προγράμματος δημιουργικής απασχόλησης των παιδιών που διοργάνωσε ο Δήμος Κω, είναι το πιο μεγάλο δώρο.
Αυτή είναι η Κως που μας αξίζει.
Η Ελληνοτουρκική Ορχήστρα Νέων, αποτελούμενη από εξήντα ταλαντούχους Έλληνες και Τούρκους μουσικούς, ηλικίας από 16 ως 28 ετών, συγκεντρώνεται και φέτος για την 9η συνεχόμενη περιοδεία της.
Η ορχήστρα θα πραγματοποιήσει συναυλίες στην Ελλάδα και την Τουρκία τον Σεπτέμβριο του 2016.
Η ΕΟΝ θα συμπράξει με δύο νέους σολίστ. Την Τουρκάλα ŞirinHasanova στη βιόλα και τον Παύλο Σεράση στο κλαρινέτο. Μαζί θα ερμηνεύσουν το διπλό κοντσέρτο του MaxBruch για κλαρινέτο, βιόλα και ορχήστρα.
Για τέταρτη συνεχή χρονιά μουσικός διευθυντής της ορχήστρας θα διατελέσει ο διακεκριμένος Τούρκος αρχιμουσικός CemMansur.
Η Ορχήστρα θα εμφανιστεί στις ακόλουθες ημερομηνίες:
• 2 Σεπτεμβρίου στις 21.00 στο παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο
• 3Σεπτεμβρίουστις 21.00, στην Παναγιά του Κάστρου στη Ρόδο
• 5 Σεπτεμβρίου στις 21.00, στο κάστρο της Κω
• 7 Σεπτεμβρίου στις 20.30, στη Σμύρνη στο AhmetAdnanSaygunHall
“Η ορχήστρα έχει σαν στόχο να ενώσει μουσικούς με διαφορετικές καταβολές υπό την πεποίθηση της φιλίας και της αρμονικής λειτουργίας της μουσικής ως κοινή γλώσσα” σχολίασε η ΛένηΚονιαλίδη, πρόεδρος της Ελληνοτουρκικής Ορχήστρας Νέων.

Με μία πανέμορφη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στις 7 στην Μαρίνα έκλεισε το πρόγραμμα της Δημιουργικής απασχόλησης που διοργάνωσε για άλλη μία χρονιά ο ΔΟΠΑΒΣ.
Παρουσία γονέων, φίλων, του Δημάρχου Γ. Κυρίτση και της υπεύθυνης του ΔΟΠΑΒΣ κας Χατζηχριστοφή, αλλά και των δασκάλων του προγράμματος έπεσε η αυλαία. Χαμόγελα, παραδοασιακοί χοροί, μουσική και πανέμορφες κατασκευές, φτιαγμένες από ανακυκλώσιμα υλικά, που χρησιμοποίησαν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του προγράμματος κοσμούσαν τον αύλειο χώρο της Μαρίνας.
Πανέμορφες ομαδικές κατασκευές, με απόφαση των παιδιών και των δασκάλων, θα δοθούν σε σχολεία και διάφορες υπηρεσίες του Δήμου. Ενώ οι προσωπικές κατασκευές που έφτιαξαν τα παιδιά όλο αυτό το διάστημα είχαν την ευκαιρία χθες βράδυ να τις πάρουν στα σπίτια τους σαν μία ανάμνηση της παρουσίας τους στο πρόγραμμα. Ίσως ήταν το πιο πλήρες και γεμάτο πρόγραμμα από όλες τις χρονιές...!!!
Αναφορικά με τις συμμετοχές οι εγγραφές έφτασαν τις 150 και καθημερινά περισσότερα από 60 παιδιά γέμιζαν την αίθουσα....!!
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί αποσπάσματα από τη χθεσινή εκδήλωση