Με εκτίμηση και πατριωτικούς χαιρετισμούς ο πολίτης της Ελλάδος και πελάτης κανενός Μήνυμα για το δημοψήφισμα ανέβασε μέσω των θαυμαστών του ο Νότης Σφακιανάκης στo Facebook : Share on Facebook