Menu
Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου στην 52η Πανελλήνια Έκθεση Χειροτεχνίας και Αγροτικής Οικονομίας Κρεμαστής

Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσ…

Τον πλούτο των δωδ...

Το 2ο Τουρνουά Beach basket του Α.Σ. Ηρακλής 2000 ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Το 2ο Τουρνουά Beach bask…

Νικητές ήταν οι "Τ...

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Ο Γιώργος Αγγελόπουλος της έμαθε... θαλάσσιο σκι! Video

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Ο…

Η Ντορέττα Παπαδημ...

Αλλάζουν από 1η Σεπτεμβρίου οι επισκέψεις στους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ

Αλλάζουν από 1η Σεπτεμβρί…

Σε λιγότερο από δύ...

ΟΑΕΔ: 12 προγράμματα με χιλιάδες θέσεις εργασίας μέχρι το Φθινόπωρο

ΟΑΕΔ: 12 προγράμματα με χ…

Την υλοποίηση δώδε...

Φρενίτιδα στις ΗΠΑ με την «Μεγάλη» έκλειψη του Ήλιου

Φρενίτιδα στις ΗΠΑ με την…

Μια ολική έκλειψη Ηλ...

Ε.Ι.ΘΕ.Λ.: Θα πρέπει να απαιτήσουμε, κ. Δήμαρχε, την περαιτέρω στελέχωση σε Ιατρικό και Νοσηλευτικό προσωπικό του Θεραπευτηρίου – Νοσοκομείου και των Κέντρων Υγείας

Ε.Ι.ΘΕ.Λ.: Θα πρέπει να α…

ΕΝΩΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΚΡΑΤΙ...

Προσοχή, νέα «φάμπρικα» από απατεώνες Άγγλους «τουρίστες»

Προσοχή, νέα «φάμπρικα» α…

Εάν δεν είναι μεμο...

Air Berlin : Η Ryanair διαμαρτύρεται για κατασκευασμένη χρεωκοπία, η easyJet ενδιαφέρεται…

Air Berlin : Η Ryanair δι…

Μεγάλη αναταραχή συν...

Alltours: Πρόσθετες πτήσεις για Κρήτη, Ρόδο, Κω το φθινόπωρο

Alltours: Πρόσθετες πτήσε…

Είκοσι πρόσθετες πτή...

Viral: Αστυνομικός στο Ναύπλιο ηρεμεί με αγκαλιά μωρό, μετά από τροχαίο [βίντεο]

Viral: Αστυνομικός στο Να…

Το γύρο του Διαδικτύ...

Παντρεύεται η Ελεονώρα Μελέτη - Το ρομαντικό δείπνο και η πρόταση γάμου

Παντρεύεται η Ελεονώρα Με…

Τον έρωτα στα μάτι...

Prev Next

Μαρία Κέλλη: Οι Κώοι δεν είναι ρατσιστές!!!

Μαρία Κέλλη: Οι Κώοι δεν είναι ρατσιστές!!!
jumbo-banner
Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα, που λαμβάνουν χώρα στο νησί μας, πολλοί είναι αυτοί που εκφράζουν την θλίψη και την οργή τους με διάφορες απόψεις, αντιλήψεις, ειδήσεις στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα.

Η Δυσφήμιση που γίνεται για το νησί της Κω, αναφορικά με τους λαθρομετανάστες έχει πάρει διαστάσεις και οφείλουμε όλοι μας να βάλουμε ένα ΤΕΛΟΣ. Είναι οι Κώοι ρατσιστές; Είναι η Κως αφιλόξενο νησί; Ή μήπως η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια τελικά...!!! Οι Έλληνες γνωρίζουν τί θα πεί μετανάστευση...όπως και οι Κώοι...! Ας μην βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα και γενικεύσεις...

Δείτε αναλυτικά τι γράφει..: 
"Λοιπόν επειδή ακούω και διαβάζω πολλές βλακείες αυτό τον καιρό περί του θέματος των λαθρομεταναστών ότι και καλά οι Κώοι είμαστε ρατσιστές, σε εσάς που μας κράζετε χωρίς καν να ζείτε εδώ ώστε να ξέρετε πως έχουν τα πράγματα έχω να πω ένα.
Πως γίνεται να είμαστε ρατσιστές εφόσον η ζωή μας και η δουλειά μας αποτελείται απο τους ξένους?? Απλά ζητάμε μια βοήθεια που κανείς δεν μας την δίνει! Έδώ και 2 μήνες έρχονται 200 άτομα λαθρομετανάστες την μέρα, τους φερόμαστε άψογα, κάποιοι επιχειρηματίες διέθεσαν ακόμα και τα ξενοδοχεία τους για να τους φιλοξενήσουν, όμως δεν είναι αρκετά για όλους διότι κάθε μέρα έρχονται ακόμα περισσότεροι, κοιμούνται στα παγκάκια, στις πλατείες, στο λιμάνι μέσα σε άθλιες καταστάσεις υγιεινής, δημιουργούνται μικρόβια, αρρώστιες που θα κολλήσουμε όλοι αν συνεχιστεί αυτή η ιστορία, θα καταστραφεί η δουλειά μας όταν μάθουν οι ξένοι την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην Κω και θα ακυρώνουν τις διακοπές τους, με λίγα λόγια θα καταστραφούμε όλοι. 

Στεναχωριέμαι που τους βλέπω βέβαια γιατί και οι Έλληνες υπήρξαν μετανάστες κάποτε, όμως με μια διαφορά. Οι Έλληνες δεν πήγαν να φορτωθούν στις πλάτες άλλων, ούτε να καταστρέψουν τις ζωές των κατοίκων εκεί, μετανάστευσαν για να δουλέψουν. Στεναχωριέμαι όμως ακόμα περισσότερο όταν εξαιτίας τους κοντεύει να διαλυθεί η δική μας ζωή. Σκέφτεστε τους λαθρομετανάστες και κάνετε πως στεναχωριέστε, εμάς όμως θα μας σκεφτεί κανείς? Πείτε ένα μεγάλο "μπράβο" στις κυβερνήσεις που μας κυβερνούν και αφήστε μας εμάς ήσυχους..!! 

Διαβάστε λοιπόν όλα αυτά που ανέφερα και μετά κρίνετε αν οι "Κώοι" είμαστε ρατσιστές ή όχι και τι θα κάνατε εσείς αν βρισκόσασταν στη θέση μας και θυμηθείτε πως η Κως όπως και τα υπόλοιπα τουριστικά νησιά είναι αυτά τα οποία συμβάλλουν με μεγάλο ποσοστό στην οικονομία της Ελλάδας λόγω της βιομηχανίας του τουρισμού που έχουν!!!!"

Από το Facebook της Μαρίας Κέλλη
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(5 ψήφοι)

30 σχόλια

  • Ωνασης
    Ωνασης Πέμπτη, 23 Απρίλιος 2015 00:45 Απάντησε

    Καθαρος Νους

    Σαφως και δεν σου λεω οτι αυτοι οι ανθρωποι ξυπνησαν μιαν ωραιαν πρωιαν και ειπαν "Ααα....τι ωραια....θα παμε στην Ελλαδα,να τους φορτωθουμε κτλ κτλ κ ολα οσα λες στην απαντηση σου.
    Φιλε μου ομως,επετρεψε μου να εχω περισοτερες γνωσεις σε αυτα τα θεματα απο εσενα.Θες και επιχειρημα?
    Ζω στη Πατρα,μια πολη της οποιας μια απ τις μεγαλυτερες πληγες,ειναι οι μεταναστες που την εχουν κυριολεκτικά υπερφορτωσει.Εκτος λοιπον του οτι,πραγματα που εσυ τα βλεπεις ειτε απο τις ειδησεις,ειτε απο ιντερνετ,ειτε απο ιστοριες φιλων σου(αν έχεις καποιον γνωστο απο εδω,συζητηστε το λιγο),εμενα αποτελουν εδω και 22χρονια αναποσπαστο κομματι της ζωης μου,εχω κανει ερευνες και μεγαλες και πολυωρες συζητησεις με λαθρομεταναστες,στο πλαισιο εργασιας μου στο λυκειο.Επι μια εβδομαδα ημουν καθε μερα απο το πρωι μεχρι αργα τη νυχτα,εξω απο το λιμανι,μαζι με αλλους 3 συμμαθητες μου και διερμηνεα,για να μελετησω,να μαθω και αργοτερα να παρουσιασω την ερευνα μου,σχετικα με την ζωη ενος λαθρομεταναστη,σε ολο το σχολειο.
    Φιλε ξερεις τι εμαθα μεσα σε εκεινο το 6ημερο???Κανενας τους δεν θελει να μεινει στην Ελλαδα,ξερεις ομως γιατι??...γιατι δεν υπαρχουν ποροι για να απορροφησουν!!!!!!!και συγκεκριμενα η κουβεντα που μου λεγανε οι περισοτεροι ηταν "εδω δεν εχετε να φατε εσεις,σε εμας θα δωσετε"και γελουσαν....μιλησα με πανω απο 200 ανθρωπους,απο Πακισταν,Μπαγκλαντες,Ιρακ,Ιραν,Συρια και αλλες χωρες της κεντροδυτικης Ασιας.Ολοι μα ολοι τους θελουν να βγουν σε χωρες οπως Ιρλανδια,Ισλανδια,Γερμανια,Βέλγιο και Αγγλια...γιατι εκει τα κρατη μπορουν να τους θρεψουν.Γιατι εκει μπορουν να βρουν πιο ευκολα δουλεια.Γιατι εκει νιωθουν περισοτερη σιγουριά και ασφαλεια.Γιατι εκει μπορουν να ελπιζουν....και πίστεψε με....ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θελει να γυρησει πισω!!!!Οποτε ουσιαστηκα.....ναι....θελουν να πανε καπου,να ξεφυγουν φυσικα απο τον πολεμο(το οποιο καταλαβαινω απολυτα),αλλά σε πρωτη φαση,θελουν να φορτωθουν στη χωρα της αρεσκείας τους,μασωντας την καραμελα του ασυλου.Δεν θελουν να μεινουν εδω.Κολλανε εδω γιατι στα συνορα Βουλγαριας κ Αλβανιας,τρωνε το ξυλο της ζωης τους,και στην Ιταλια τους πετανε στη θαλασσα.Ξέρεις τι μου ειπαν ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ....?
    Οτι φευγουμε απο τις χωρες μας,ενω ξερουμε τι γινεται στην Ελλαδα,αλλα δεν μας νοιαζει.....δεν μας νοιαζει αν θα φαμε ακόμα και αδεσποτα σκυλια,αν θα κοιμομαστε στη βροχη,αν θα κλεψουμε...αν...αν...αν....θα κανουμε ΟΤΙ χρειαστει....ΑΝ χρειαστει....
    Ε οχι φιλε.....εγω αυτο δεν το δεχομαι...τι παει να πει πολεμος??
    Να ξεσηκωθουν και να πανε να γ.....ν τους ηγετες τους,τους ανταρτες,την isis και δεν ξερω και εγω τι αλλο.....εμεις τι φταιμε???
    Οποτε αυτο για τους οριζοντες που μου πετας ειναι ακυρο και την προσεγγιση που ειχα εγω,ειδικα απο την απεναντι μερια,εσυ δεν θα την εχεις πότε.Εγω σε παρακαλω λοιπόν....

    Συνεχιζω στο δευτερο σκελος του σχολιου σου....εδω δεν καταλαβα κατι.....σπερνεις τον τρομο,εκφραζοντας τις(λογικες και πιθανες)ανησυχιες σου για το μελλον του τοπου σου και της δουλειας σου???
    Λες οτι τα ριχνουμε ολα στους τουριστες για να καλυψουμε τις φοβιες μας....μα οταν η δουλεια μου ασχολειται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μονο με τον τουρισμο,πως γινεται να μην φοβάμαι?
    Εδω στα μερη μου εχουμε παραγωγες φραουλας,πατατας και πορτοκαλιου.....μιλαμε για ποσότητες που τρεφουν την μισή σχεδον Ρωσσια ενω τωρα ξεκινησαν επαφες με Τσεχια και Πολωνια....οταν περσυ φιλε εγινε εκεινος ο χαμος με τους μεταναστες(που ειχαν απολυτο δικιο αφου δν πληρωνονταν κ ζουσαν σαν κατσαριδες) και σε συνδιασμο με αυτο,πηγε ο Βενιζελος στην Ουκρανια κ της εδωσε ψηφο στηριξης και εμπιστοσυνης,μας εχωσε ενα ωραιοτατο εμπαρκο ο κυρ Βλαδίμηρος και καλλιεργειες αξιας περιπου 30 εκ,σαπισανε μεσα στα χωραφια.Το προβλημα με τις αθλιες συνθηκες της ζωης των εργατων υπηρχε χρονια....κανεις δεν εδινε σημασια....οταν ομως εγινε το μπαμ,οι παραγγελίες ακυρωνονταν η μια μετα την αλλη.....τα εβλεπα....τα ζουσα.....φορτηγα που περιμεναν φορτια και παρκαραν στο μαγαζι μου(εχω πρατηριο καυσιμων),φευγαν ΑΔΕΙΑ το ενα μετα το αλλο!!!!
    Θελω να πω...φυσικα κ δν πρεπει να φοβομαστε για ακυρωσεις κρατησεων....ακομα!!Ομως αν μια χωρα δώσει συστασεις στους,προσεχεις διακοπεις,πολιτες της,τοτε αυτοι θα τις λαβουν σοβαρα υποψην κ προσωπικα θεωρω οτι δεν πρεπει να παρουμε σαν χωρα αυτο το ρισκο.Να δυσφημιστει δηλαδή η επιλογη της Ελλαδας σαν κορυφαιος προορισμος διακοπών.Ναι λοιπον,δεν εχει υπαρξει ανησυχητικος λογος να ακυρωθουν κρατησεις........ακομα.... ;-)

    Τελος,σχετικα με το "ρατσιστης με τους Ελληνες".....προσπαθεις να μεταφρασεις τα λεγομενα της κοπελας οπως εσυ θες,να τους δωσεις εννοιες ασχημες,"καχυποπτες" και εντελως μα εντελως λανθασμενες,οπως ειμαι σιγουρος οτι κανεις και με ολους οσους σου λενε οτι απλα δεν γουσταρουν τους μεταναστες........αν αυτο λοιπον δεν ειναι ρατσιμος,τοτε τι ειναι....?

    ΥΓ:επιχειρημα δεν ειναι να ανοιγω σε 2η καρτέλα το wiki,να κανω search τον ορισμο "ρατσισμος" και να τον πεταω σε ενα κειμενο μου,θεωρώντας οτι αυτο θα δωσει κυρος ή εγκυροτητα ή βαρος στον λογο μου.Αυτο ειναι μια απλη εξυπναδα που πανευκολα κανει το 12χρονο αδερφακι του κολλητου μου. ;-)
    Ελπιζω να σε καλυψα.

  • Καθαρός Νους
    Καθαρός Νους Τετάρτη, 22 Απρίλιος 2015 18:25 Απάντησε

    Φίλτατε Ωνάση

    Δηλαδή θες να μου πεις πως ξύπνησαν μια μέρα οι εν λόγω άνθρωποι, άνοιξαν το χάρτη και διάλεξαν την Ελλάδα και είπαν θα πάμε και θα καθόμαστε εκεί; Ήρθαν με το σκοπό απλά να έρθουν και όχι για να δουλέψουν, όπως έκαναν οι Έλληνες ανά τις εποχές, είτε νόμιμα, είτε λόγω πολιτικών συνθηκών; Όχι για επιζήσουν και να μαζέψουν λεφτά για να γυρίσουν πίσω στην πατρίδα τους; Το όνειρο της ζωής τους ήταν απλά να έρθουν Ελλάδα για να ζήσουν την υπόλοιπη ζωή τους ο ένας πάνω στον άλλο, μακριά από την οικογένειά τους, αρκετοί μακριά από τις γυναίκες και τα παιδιά τους, περιμένοντας ουρές στα συσσίτια για να φάνε μια μεριδουλα, υπομένοντας το ρατσισμό, να ξυλοφορτώνονται από τους ακροδεξιούς κα;
    Σε παρακαλώ! Νομίζω εσύ πρέπει να ανοίξει κανένα βιβλίο για να ανοίξεις τους ορίζοντές σου. Φαίνεσαι έξυπνος άνθρωπος, έχεις ωραίο λόγο, αλλά δεν κοιτάς τα πράγματα και απ τις δύο απόψεις. Επιπλέον κανένα υπεράνω στυλάκι δεν έχω. Συμφωνώ ότι πρέπει κάτι να γίνει και ότι δεν είναι κατάσταση αυτή που επικρατεί, αλλά θεωρώ πως είναι υπερβολικό να σπέρνουμε το τρόμο. Λογικό κι επόμενο είναι οι τουρίστες να ακυρώσουν τις διακοπές τους στην Κω αν νιώσουν φόβο -αυτό δε σημαίνει πως αυτόματα στραφούν σε άλλες χώρες, όμως δεν υπάρχει ακόμα κανένας λόγος να φοβούνται. Μη τα ρίχνετε όλα στους τουρίστες για να καλύψετε τις δικιές σας φοβίες! Οι τουρίστες μας, όπως θα ξέρετε εσείς που ασχολείστε με τον Τουρισμό, οι περισσότεροι είναι επιπέδου και απελευθερωμένοι, συνεπώς δε φοβούνται. Άλλωστε δεν υπήρξε κανένα περιστατικό μέχρι στιγμής που να αποπνέει φόβο για να ακυρώσουν τις διακοπές τους. Εδώ κολλάει αυτό που είπα με την καχυποψία. Αφού δεν υπάρχει κανένα περιστατικό που να προέρχεται από τους λαθρομετανάστες/πρόσφυγες ή όπως λέγονται τέλος πάντων, γιατί τους κοιτάτε με μισό μάτι;
    Τέλος λες πως είμαι ρατσιστής προς τους Έλληνες; Που το στηρίζεις αυτό; Μίλα με επιχειρήματα, όπως έκανα εγώ με τα λεγόμενα της κ.Κέλλυ.

    Προς κ.Κέλλυ
    Μια συμβουλή, νεαρή μου, σε παρακαλώ σταμάτα να σχολιάζεις το άρθρο γιατί εκτίθεσαι περισσότερο κι είναι κρίμα.

  • APISTEUTH!
    APISTEUTH! Τετάρτη, 22 Απρίλιος 2015 00:58 Απάντησε

    SUGXARHTHRIA koukla mou! Prepei na einai polu tuxeroi h oikogeneia sou kai oi filoi sou kai genika osoi se exoun konta tous, mia tetoia morfwmenh kai epipedou kopela. Exeis apoluto dikio kai o tropos pou milas kai ta anafereis ola auta einai foveros! Se thaumazw!

  • BRAVO K. KELLH MAS KANATE UPERHFANOUS
    BRAVO K. KELLH MAS KANATE UPERHFANOUS Τρίτη, 21 Απρίλιος 2015 23:17 Απάντησε

    Sumfwnw apoluta me thn kopela, exei apoluto dikio, sto keimeno ths egrapse pragmata pou tha zhleuan akomh kai ekdotes efhmeridwn, fainetai to epipedo kai h morfwsh pou exei eksaitias tou graptou ths logou, milaei gia mia katastash pou olous mas exei ephreasei, kai ekfrazei pragmata pou oloi tha hthelan na ekfrasoun alla fovountai tis sunepeies, mas antiproswpeueis olous Maria. Elpizw suntoma na vrethei mia lush. Kai oso gia esas pou vrizete thn kopela euxomai na eixate estw kai ligo apo to epipedo ths, alla etsi eimaste dusthxws, otan den mporoume na ftasoume kati tote to krazoume. Na dw ti tha lete otan tha mpainoun sta spitia sas kai tha viazoun tis gunaikes kai tis kores sas, kai otan tha tous teleiwsoun ta lefta pou tha anagkazontai na klevoun gia na fane tote na sas dw ti tha lete kai an tha exete to thrassos na krazete mia kopela pou eipe MONO alhtheies. Giati eipame den einai oloi metanastes polemou, oi perissoteroi einai LATHROmetanastes kai merikoi apo autous kovw to kefali mou einai tzixantistes! Telos pantwn BRAVO Maria, na se xairetai h oikogeneia sou koukla mou, kai mhn masas oi perissoteroi eimaste me to meros sou! Sugxarhthria gia to onoma kai thn upolipsh pou exete san oikogeneia edw, exete vohthisei pollous anthrwpous kai to kserei olh h Kws!!

  • Ωνασης
    Ωνασης Τρίτη, 21 Απρίλιος 2015 16:12 Απάντησε

    ΚΑΘΑΡΟΣ ΝΟΥΣ.....

    Απλα για πεταμα φιλε!!!!

    Λες οτι εχασε το δικιο της με το οτι ειπε οτι οι Έλληνες μεταναστες δουλευαν κ δεν φορτωνονταν στις πλατες των αλλων,οπως κανουν Συριοι,Πακιστανοι κλπ......δηλαδη χανεις το δικιο σου οταν λες μια αληθεια??Αυτα φιλε δεν ειναι θεωρειες και αντιληψεις του καθενως...ειναι γεγονοτα.
    Μου μιλας για καχυποψια και μου λες οτι ειναι καχυποπτη επειδη λεει οτι οι ζωες τους στο νησι κοντευουν να καταστραφουν λογο των μεταναστων.......ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ?!?!?
    Εχεις ιδεα ποσο ευκολο ειναι ενας ξενος να ακυρωσει τις διακοπες του σε ενα μερος,και να παει σε ενα αλλο??(αιγυπτο,ηταλια,τουρκια κα).

    Ασε λοιπον το "υπερανω-μορφομενο" στυλακι,ανοιξε κανα βιβλιο να ξεστραβωθεις και κανε κανα ταξιδι σε αλλα μερη της Ελλαδας,γιατι ο ρατσισμος γιατρευεται μονο με το ταξιδι,και εσυ εισαι ρατσιστηςε τους Ελληνες!!!

  • MPRAVO KORITSARA
    MPRAVO KORITSARA Τρίτη, 21 Απρίλιος 2015 10:59 Απάντησε

    Ante vre amorfwtoi anideoi pou ftaiei h kopela! Mia xara ta eipe.ta exete valei oloi mazi ths koitakste th mourh sas lew egw. H kopela oute evrise oute prosvalle kanenan kai eseis pou krazete amorfwtoi kai apolitistoi makari na eixate ta kotsia pou exei h maria kai ta grafei dhmosia. Eseis krufteite pisw apo thn anwnumia sas k...des tou kanape!

  • I MOURMOURA SOU TOUS EPNIKSE ....
    I MOURMOURA SOU TOUS EPNIKSE .... Τρίτη, 21 Απρίλιος 2015 10:36 Απάντησε

    DESPINIS RATSISTRIA KIMISOU ISIXA DEN THA ERTHOUN PNIGIKANE......

  • Ι.Φ
    Ι.Φ Τρίτη, 21 Απρίλιος 2015 07:56 Απάντησε

    Μα ακριβως επειδη ειμαστε τουριστικος προορισμος πρεπει να τους βρουμε ενα χωρο να μενουν προσωρινα μεχρι να φυγουν!Ο δημαρχος μας τι ειπε ουσιαστικα;Εγω δεν κουναω ουτε το δαχτυλακι μου,ας λυσουν το προβλημα η νομαρχια,η κυβερνηση,η ευρωπη.Παντα αυτο κανουμε σαν Ελληνες,περιμενουμε αλλους να λυσουν το προβλημα που ειναι εξω απο τη δικη μας πορτα!

  • Καθαρός Νους
    Καθαρός Νους Τρίτη, 21 Απρίλιος 2015 01:40 Απάντησε

    Έχασες όλο δίκιο σου σε δύο προτάσεις:
    "Στεναχωριέμαι που τους βλέπω βέβαια γιατί και οι Έλληνες υπήρξαν μετανάστες κάποτε, όμως με μια διαφορά. Οι Έλληνες δεν πήγαν να φορτωθούν στις πλάτες άλλων, ούτε να καταστρέψουν τις ζωές των κατοίκων εκεί, μετανάστευσαν για να δουλέψουν. "

    Απόσπασμα από Wikipedia:
    "Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους.".
    Δηλαδή εμείς εμείς οι Έλληνες είμαστε ανώτεροι οικονομικά/πολιτιστικά/πολιτικά και ήρθαν οι κατώτεροι λαθρομετανάστες να "μας φορτωθούν στις πλάτες μας και να μας καταστρέψουν τη ζωή" όπως χαρακτηριστικά λες;

    Απόσπασμα απο Wikipedia:
    "Ρατσισμός σημαίνει καχυποψία ακόμα και περιφρόνηση απέναντι στα άτομα που έχουν διαφορετικά φυσικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά από ό,τι οι άλλοι άνθρωποι."
    Εδώ θα σταθώ στη λέξη καχυποψία που έρχεται και συμφωνεί με την εξής πρότασή σου, "Στεναχωριέμαι όμως ακόμα περισσότερο όταν εξαιτίας τους κοντεύει να διαλυθεί η δική μας ζωή.".

    Δυστυχώς αυτές οι μικρές προτάσεις ήρθαν και σου αναιρεσαν το ότι στο νησί δεν είμαστε ρατσιστές και έκαναν να χάσεις το δίκιο σου.
    Τέλος πάντων όντως η κατάσταση ειναι δύσκολη, πρέπει σύντομα να βρεθεί λύση, αλλά το να "φουσκωνουμε" τα γεγονότα μόνο καλό δεν κάνει. Εδω καλά-καλά ξαφνικά φοβόμαστε για μετάδοση αρρωστιων και σπέρνουν τον πανικό οι στενομυαλοι, χωρίς καν να διαγνωστεί το παραμικρό κρούσμα οποιασδήποτε ασθένειας που να οφείλεται από αυτούς... Έτσι καταστρέφεται ο τουρισμός και δυσφημειται ένας τόπος, με κάτι τέτοιες φήμες και φοβίες, όχι από τους ίδιους τους λαθρομετανάστες. Εμείς οι ίδιοι βγάζουμε τα ματάκια μας!

  • Θανάσης
    Θανάσης Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 22:40 Απάντησε

    Ησυχάστε Κώοι ξενοδόχοι, καταστηματάρχες και λοιποί μικροαστοί ανθρωπόμορφοι νεόπλουτοι λεφτάδες https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1574310789495898&set=a.1416397158620596.1073741833.100007509750041&type=1&theater

  • Μπραβο Μαρία
    Μπραβο Μαρία Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 20:52 Απάντησε

    Βρε δεν ντρεπεστε λεω εγω???? Αν και δεν ξερω προσωπικα την μαρια την ξερω γιατι έχει δυνατο ονομα εδω στην Κω εκεινη και η οικογενεια της ειναι απο τις επωνυμες του νησιου, και πολυ καλοι ανθρωποι καθολου ρατσιστές. Συμφωνω απολυτα μαζι σου κοπελα μου και εχεις τα κοτσια να λες αληθειες που μερικοι δεν θελουν να παραδεχτουν. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. Και οσοι κραζετε και βριζετε απλα ζηλευετε τηδυναμη που εχει η κ. Κελλη. Και μάλλον δεν εχετε κατανοησει σωστα το κειμενο της διοτι αν το ειχατε κατανοησει θα απαντουσατε με επιπεδο και όχι σαν αμορφωτοι. Μπραβο μαρια μου που υπαρχουν ανθρωποι σαν εσενα που εχουν το θαρρος να υποστηριξουν τη γνωμη τους επωνυμα και οχι ανωνυμα που κραζουν μερικοι δειλοι! Αντιπροσωπευεις μεγαλο πληθος κοσμου με τα λόγια που ειπες!!!! Χιλια μπραβο κανεις τους συμπατριωτες και την οικογενεια σου υπερηφανους!

  • ΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΙΑΡΗ.
    ΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΙΑΡΗ. Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 20:50 Απάντησε

    ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΚΕΛΛΗ.ΠΙΑΣΤΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩ ΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΗΣΙ.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΡΩΤΗ Η ΚΥΡΙΑ ΚΕΛΛΗ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΦΑΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΑΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ.ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ,,,ΔΑΣΟΣ,,ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΔΡΑΚΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΤΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΓΕΡΑ.,,,,ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΡΟΦΗ ΦΑΡΜΑΚΑ,,,Κ,Τ,Λ. ΔΕΝ ΕΙΠΕ Η ΜΑΡΙΑ ΚΕΛΛΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ.ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Η ΛΥΣΗ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΕΧΩ ΒΙΩΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.ΞΕΡΩ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.ΑΣ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ.ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΩ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΕΡΟ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΦΩΣ ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΑ.ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ ΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΙΑΡΗ.

  • NTROPH MAS....
    NTROPH MAS.... Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 20:50 Απάντησε

    TI EKANAN LEEI??? PLOUTISANE OI ALLODAPI EPIDI VOITHISATE?????GIATI ESU PIGENES STIN IKODOMI NA VALIS XERI??? MAGIREVES KAI TOUS PIGENES FAGITO STA SPITIA TOUS???? DOULEPSANE ME TIN IDROTA TOUS KAI PLOUTISANE KAI MPRAVO TOUS... EMEIS POU KIMOMASTE 6 TO PROI EPIDI TRIGIRNAME STA MPARAKIA OI ALLODAPI EKINI TIN ORA PIANOUN DOULEIA PANE KATHARIZOUNE AUTA POU SPASAME EMEIS XOREVONTAS....AKOMA KAI ME TOUS ANTHROPOUS POU EINAI DIKI MAS KAI MENOUN XRONIA STIN KO KSENOUS TOUS APOKALOUME KAI LEME EMEIS TOUS TAISAME KAI PLOUTISANE.... KATA TA ALLA DEN EIMASTE RATSISTES E?

  • Μαίρη κ.
    Μαίρη κ. Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 20:29 Απάντησε

    Μπραβο πάντως που εδώ ολοι έχετε άποψη κ δημοσια κάνετε τις κότες ... Όλοι είναι ρατσιστές.. Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν είναι ρατσιστής .. Αυτοι οι άνθρωποι δε φταίνε , μια κόλαση ζούσαν εκεί που έμεναν κ οτιδήποτε άλλο τους φαίνεται παράδεισος. Δεν είναι επικίνδυνοι αλλά κάποια στιγμι θα γίνουν. Απλός κανόνας επιβίωσης. Οποτε καλά κανει η κοπελα και τα λέει. Κ πιστεύω οτι τα έθεσε πολύ ωραία. Τους Μίλησα , εκατσα μαζί τους , είναι μορφωμένοι κ καλοί άνθρωποι αλλά για πόσο? Κάποια στιγμη θα κανουν πραγματα που ουτε οι ίδιοι πίστευαν οτι θα κανουν...

  • Ωνασης
    Ωνασης Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 19:30 Απάντησε

    Ειλικρινα μερικους δεν μπορω να σας καταλαβω.....καταρχας ρε βλαχαδερα αποβρασματα(γιατι ετσι θελει ο κωλος σας να σας μιλανε)το κοριτσι ΔΕΝ ειναι ρατσιστρια.!!!!
    Εκφραζει τις ΛΟΓΙΚΕΣ ανησυχιες της σχετικα με το μέλλον του τοπου της.Μηπως έχουμε χούντα και μα1 απαγορευει καποιος δικτατορας τον ελευθερο λογο?
    Καθεστε μερικοι και τρωγεστε λες και εθιξε καποιος τα μουτρα σας.Εσεις κυριοι και κυριες που αποκαλειτε την κοπελα,και εμενα σε δικες μου αναρτησεις,ρατσιστες επειδη απλα ΔΕΝ θελουμε αυτους τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ εδω(κανενας δεν τους αποκαλεσε αποβρασματα,κολλιτσιδες,σκατα και αλλες μαλακιες),μαλλον δεν θα εχετε ζησει στο πετσι σας τι ακριβως παει να πει Συριος,Πακιστανος και Μπαγκλαντεζος ΛΑΘΡΟμεταναστης.Μαλλον δεν θα εχετε δει να βιαζουν κοπελα μπροστα σας.Μαλλον δεν θα εχετε δει τα σ..τα τους στην εξωπορτα της πολυκατοικιας σας.Μαλλον δεν θα εχετε δει τον μικρο σας αδερφο γρονθοκοπημενο να γυριζει απο το σχολειο,και να σου λεει το εκαναν οι ξενοι.Και οταν τους βλεπει,αυτοι να σε κοιτανε με μισο ματι,και το παιδάκι να κλειδωνει την ασφαλεια του αμαξιου και να κατουριεται ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ πανω του.

    Κυριοι και κυριες.....ανεξαρτητα της καταγωγης,του χρωματος,της φυλης,της γλωσσας και της θρησκειας....ο ανθρωπος ειναι ενα ζωο.Και οταν ενα ζωο πειναει και κρυωνει,εκρυνει αδρεναλινη,η οποια οξυνει το νευρικο σου συστημα και σε ωθει σε πραγματα,πολλες φορες,υπερβολικα....απολιτιστα.!!!!
    Αλλα βεβαια....εσεις οι Τσεγκεβαρα wannabes που λετε ανθρώπους σαν εμενα "επαναστατη του καναπε"....τι εχετε δει απο ασχημιες αλλων λαων??
    Αα ναι....εχετε δει τους φραγκοφονιαδες και συκιεδες Αγγλους....τις "ευκολες" Ολλανδεζες.....και τους μεθυστακες Ολλανδους....λες και τα ελληνοπουλα δεν κανουν παζαρια,δεν καβαλανε παλουκια και δεν πινουν οτι πετρελαιο βρουν!!!!

    Εν κατακλειδι.....χουντικοι μαλακοπιτουρες,χαζοβιολες βυζαρουδες που ολη μερα φτιαχνουν τα νυχια τους και κομπλεξικα παιδαρελια,φυσικα και εχουν δικαιωμα να μιλουν.....αλλα οσο βαριες,αστοχες και αδαεις ειναι οι κουβεντες τους,τοσο πιο ακραιες,προσβλητικες και ασεβαστες θα ειναι οι απαντήσεις που θα λαμβανουν.

    Οσο για την κυρια Κελλη......ο πατερας μου μου ειπε καποτε μια πολυ πολυ πολυ σοφη κουβεντα...."καλυτερα να σε ζηλευουν,παρα να σε λυπουνται"....αργησα να το.καταλαβω γιατι ποτε δεν μιλαγα....οταν ομως αρχισα να δειχνω τα δοντια μου,τοτε αλλαξαν πολλα.
    Μην μασας.....να λες παντα αυτο που νιωθεις και πιστευεις!!!!

    ΥΓ:Για να προλαβω οσους αναφερθουν σε ανωμυμια και τετοιες μαλακιες.Με λενε Νικο,μενω Πατρα και τι Ωνασης είναι το ονομα μου στο fb..... ;-)

  • Προς Κ Λ
    Προς Κ Λ Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 19:10 Απάντησε

    και σχετικη με τον τουρισμο ειμαι κυριε Λ και προσφυγας απο την Κυπρο επισης οσο για το κοριτσακι που εγραψε τον αρθρο φυσικα και το γνωριζουμε γιατι καλος η κακος ζουμε πολλα χρονια εδω στον μην Ρατσιστικο Νησι που λεγετε Κως που μεχρι και τους ομογεννεις σας αποκαλειτε Προμαζεματα το θεμα ειμαι πολυ μεγαλο και σοβαρο και πρεπει να σταματησουμε να βλεπουμε φυσικα κατω απο τισ παροπιδες μας σε οτι μας χαλαει την Μοστρα (του Τουρισμου εννοω)

  • μπραβο κοριτσι μου!!!
    μπραβο κοριτσι μου!!! Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 19:05 Απάντησε

    χαιρομαι που λες την αποψη σου, και συμφωνω μαζι σου. ειναι λαθρομεταναστες, και αυτο δεν αλλαζει. ουτε ειμαστε ρατσιστες σαν κωοι. εδω και χρονια εχουμε βοηθησει και στηριξει πολλους αλλοδαπους εις βαρος του τοπου μας και των οικογενειων μας. καποιοι εδω μεσα που κριτικαρουν, εχουν ιδιων οφελος και πλουτιζουν σε βαρος τους. η κοινωνια τους γνωριζει.

  • N.T.S
    N.T.S Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 19:02 Απάντησε

    o ena tin leei ratsistria o alos leei pws dn kserei ti tis ginete gi mazeftite ligaki tin gnwmois tis ekfarsei esus pou eiste pio anotera atoma dn sas vlepw n kanete kti toulaxiston h kopela eixe tp sthenos n pei tkn gnwmi tis k akoustike...exei ta dikia tis exete ta dikia sas exoun ta dikia sas ksekoliste k adi n krazete tin kopela n sas dw n knete kti kaloite ESUS OI IDIOI POU TIN APOKALITE RATSISTRIA...ade giati mono logia eiste meriki

  • Anonymous
    Anonymous Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 19:02 Απάντησε

    epidi pistevw pws dn to exete katalavei akoma alla den peirazei , h kopelia oti egrapse to ksekatharizw egw , oti egrapse to egrapse ston diko ths logargiasmo tou facebook kai oxi gia na to vlepei o opoios dipote kai na ginete xamos giafta pou grafei , o kathenas exei dikaioma na pei thn gnomh tou kai prepei na to sevasthte , kai den einai upefthinh pou emfanistike to status ths se afthn thn sugekrimenh selida , alla h dimosiografos pou to anevase . Alla kai pali , kai exodas pei thn gnomh ths epidh anisixouse gia ton topo ths , eseis krazete san ta korakia gia asxeta themata kai thn diafora lathrometanasth kai metanasth , droph sas hlikrina pou katheste kai lete tetoia logia gia mia kopela p niazete gia to nish ths kai eixe to tharos na grapsei oti egrapse

  • nt...
    nt... Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 19:01 Απάντησε

    o ena tin leei ratsistria o alos leei pws dn kserei ti tis ginete gi mazeftite ligaki tin gnwmois tis ekfarsei esus pou eiste pio anotera atoma dn sas vlepw n kanete kti toulaxiston h kopela eixe tp sthenos n pei tkn gnwmi tis k akoustike...exei ta dikia tis exete ta dikia sas exoun ta dikia sas ksekoliste k adi n krazete tin kopela n sas dw n knete kti kaloite ESUS OI IDIOI POU TIN APOKALITE RATSISTRIA...ade giati mono logia eiste meriki

  • ,..
    ,.. Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 18:43 Απάντησε

    Αντι να καθεστε να ασχολειστε και να μαλωνετε για το τι ειπε ο καθενας και αν ειναι σωστο η οχι. Γιατι δεν πατε να λυσετε την κατασταση ε? Μονο λογια εμεις οι Ελληνες και πως να φαγωθουμε μεταξυ μας. Ελεος δηλαδη κοιταξτε λιγο τα χαλια μας που παμε σαν χωρα και αφηστε το τι ειπε ο καθενας. Αντε γιατι πολυ χαπατα εχουμε γινει και αντι να τρωγομαστε με τους πολιτικους που μας τρωνε μερα με τη μερα τρωγομαστε μεταξυ μας!

  • ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
    ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 18:41 Απάντησε

    ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ. ΕΤΣΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ. ΛΑΘΡΑ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑ ΠΕΙ ΚΡΥΦΑ.ΠΑΡΑΝΟΜΑ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ; ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΟΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΜΕ.

  • Μάριος
    Μάριος Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 18:40 Απάντησε

    Καλά τα λέτε όλοι αλλά αν κάτσουν εδώ κανένα μήνα και τους τελειώσουν τα λεφτά και ξεκινάνε και σας κλέβουν τα σπίτια θα σας πως εγώ μετά ποιοι είναι κακοί και λογοκρίνουν και ποιοι άπλα εκφράζουν την άποψη τουε όπως η Μαρία! Στην τελική της άποψη της λέει η κοπέλα πως κάνετε έτσι

  • ΜΓ
    ΜΓ Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 18:28 Απάντησε

    Οι Κωοι δεν ειναι ρατσιστες!!Ας γελασω!Ειναι ακομα κ με τους Ελληνες που ερχονται απο αλλα μερη της Ελλαδας το εχω ζησει.Η λεξη προμαζεμα δεν βγηκε τυχαια.Οσο για τους προσφυγες πολεμου οταν θα βρεθουμε στην θεση τους τοτε θα τους καταλαβουμε...

  • Anonymous
    Anonymous Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 18:24 Απάντησε

    Πρωτα απο ολα δεν ειναι ρατσιστρια η κοπελα. Εκφραζει την ανησυχια της για την ασχημη εικονα που δινει στο νησι μας αυτη με τους μεταναστες να ειναι εξω στους δρομους σε αυτες τις αθλιες συνθηκες. Ολοι γνωριζουμε οτι απο τον τουρισμο ζουμε και αν τον χασουμε και αυτον θα καταστραφουμε.Αν πατε σε αλλα μερη της Ελλαδας που δν ειναι τουριστικα εκει θα καταλαβετε τι θα πει φτωχεια! Ο τουρισμος ειναι απο τις επιχειρησεις ακομα, που σε αυτη την αθλια οικονομικη κατασταση που ειμαστε ζει την μιση Ελλαδα. Σκεφτειτε τι θα γινοταν αν χαθει. Δε λεω οτι απο αυτο και μονο θα τον χασουμε αλλα οτι βλαπτει πολυ την εικονα του νησιου, μπορει να τον μειωσει και δημιουργει ασχημα συναισθηματα στον τουριστα που ηρθε στην Κω σε ταξιδι αναψυχης. Ετσι μπορει να εχει κ ενοχες αλλα και να νομιζει οτι εμεις οι Ελληνες ειμαστε απανθρωποι που αφηνουμε ετσι στους δρομους τους ανθρωπους σαν τα σκυλια.

  • Λ
    Λ Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 18:14 Απάντησε

    Νατ.Αλ τα μυαλα σου και μια λιρα!!!! πρωτα μαθε ιστορια ανιστοριτη επαναστατρια του υπολογιστη και μετα σχολιασε την κατασταστη χρησιμοποιωντας την κυπρο και τους ελληνες μεταναστες σαν παραδειγμα!!! Απ ότι φαινεται απ τα λεγομενα σου ουτε δουλεια εχεις που να σχετιζεται με τον τουρισμο στο νησι ουτε σχετικη εισαι με το θεμα της λαθρομεταναστευσης!!! και επειδη τυχαινει να ασχολουμαι εγω με το τουρισμο και να ξερω επισης τον επαγγελματικο τομεα της κοπελας που εγραψε το αρθρο σου προτεινω να ανοίξεις τα ματια σου να βγαλεις τις παροπιδες σου και να ανοιξεις την πορτα του σπιτιου σου να φιλοξενισεις τους "μεταναστες πολεμου" οπως εσυ τους αποκαλεις, στο σπιτι το δικο σου αλλα και των προπαππουδων σου που ητν μεταναστες στη γερμανια και σε καθε αλλοι χωρα να δουμε τι καλη φιλανθρωπη που εισαι!!!!απο λογια και αστοχη λογικη τιποτα!!!!...αυτα π με λογια προσπαθεις να εκφρασεις καντα εμπρακτα και οταν τακτοποιησεις το θεμα του μεταναστευτικου στο νησι μας και σε καθε αλλο μερος της ρατσιστικης κατε σε ελλαδας φροντιζοντας τους τοτε βγες βαλε και το ονοματακι σου να σε ακολουθησουν και αλλοι!!!

  • alla k alla
    alla k alla Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 17:38 Απάντησε

    h despoinhs den exei perasei mallon apo ayto to stadio .. gia ayto k mhlaei ...! einai metanastes k oxi lathrometanastes nomizeis oti aytoi theloun na erxontai? h akoma k na xanoun thn zwh tous opws k ginete ???? ante koritsi m des ligo ti ginete ston kosmo .....

  • Κ.Μ.
    Κ.Μ. Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 17:28 Απάντησε

    Η κοπελα προφανως και δεν κανει λογο στον ρατσισμο της ιδιας ουτε αφηνει να εννοηθει κατι τετοιο! Αντιθετως, αναγνωριζει το προβλημα που επικρατει με τους μεταναστες. Αλλωστε κι εκεινη αναφερει το γεγονος οτι καποτε και οι Ελληνες υπηρξαν μεταναστες πολεμου. Και θα συμφωνησω οτι αναμεσα σε αυτους τους μεταναστες υπαρχουν και οι λαθραιοι. Δεν ειναι ολοι θυματα πολεμου! Και εξαιτιας εκεινων που μας κυβερνουν, οχι μονο θα εισερχονται λαθραιοι στην Ελλαδα αλλα θα διαλυθει το μονο ισχυρο κεφαλαιο που διαθετει, οχι μονο η Ελλαδα αλλα οι περισσοτερες Νοτιες Χωρες, ο τουρισμος!! Κι εκει λοιπον θελει να καταληξει !!! Στο γεγονος οτι οι Κωοι δεν ειναι ρατσιστες και δεν ριχνουν το φταιξιμο σε αυτους τους ανθρωπους αλλα σε εκεινους τους κακοπροαιρετους που επιθυμουν να δημιουργησουν ενα κλιμα δυσφοριας αλλα και στην εξουσια που μας κυβερναει!

  • LIGO SEUASMO DEN VLAPTI
    LIGO SEUASMO DEN VLAPTI Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 16:37 Απάντησε

    PALIORATSISTRIA SKEUTESE TON EAUTO SOU MONO ...LES KAI FTENE OI ANTHROPI POU GINETE POLEMO STIN XORA TOUS....AN GINI POLEMO EDO THA EISAI H PROTI POU THA MPIS MESA STO FOUSKOTO GIA NA SOTHIS AINTEEEEEEEEEEEE

  • Νατ.Αλ
    Νατ.Αλ Δευτέρα, 20 Απρίλιος 2015 16:32 Απάντησε

    Καταρχήν δεν είναι Λαθρομεταναστες γιατι η λεξη Λαθραιο αναφερετε μονο για αντικειμενα και οχι για ανθρωπους Ειναι μεταναστες πολεμου οπως ειμασταν και εμεις πριν 41 χρονια στην Κυπρο και 3ερουμε καλα απο μεταναστευση. Τον Ρατσισμο τον βγαζει το ιδιο το αρθρο σου, ειναι ανθρωποι σαν εμας και ισως ακομα με καλυτερο επιπεδο και μορφωση.

Προσθήκη σχολίου

loading...
επιστροφή στην κορυφή